Ahad, 1 Jun 2014

TEGAR SUMBER INSPIRASI AKU

LAGUNYA

AKU YANG DULU BUKANLAH YANG SEKARANG SATU DOA BAGI AKU BILA AKU MENYANIKANNYA BERSAMA TEGAR

           Aku mula mendengar lagu lagu ni masa aku dalam perjalanan menjalankan tugas sebagai angota kakitangan JPS Batu Pahat , semasa mencari barang untuk kerja-kerja pertandingan Go Green peringkat JPS Johor.

         Aku amati senikata lagu Tegar amat menarik dan berkaitan juga dengan diri aku.... macam satu doa dan satu tranfomasi semangat baru untuk aku lalui liku-liku kehidupan yang sedang aku lalui ini.... 

          Aku amati dengan penuh minat dan aku menyanyikannya sebagai terapi doa..... sendiri rasailah..... jika anda jujur dengan diri anda..... dan dengan budak Tegar ini . Ianya sangat murni......hayatilah lagu-lagunya....





 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan